keskiviikko 24. elokuuta 2011

huomenta !

Ahh, aurinko paistaa, mulla ei ole enään kuumetta ja kaiken lisäksi mulla on vielä vapaa päivä! Tänään heräsin tosi aikaisin koska mulla oli magneettikuvaus. Jotkut varmaan muistaa että mulla oli ihan kamala päänsärky koko kevään, ja kävin sitten kaikenlaisissa tutkimuksissa mutta ne ei löytänyt mitään. Alku kesästä kävin magneettikuvauksissa, ne löysi jotain mun takaraivosta (ei mitään vaarallista) ja tänään sitten kävin uudestaan kuvauksissa jossa ne tarkasti takaraivon paremmin. Nyt sitten odotellaan tuloksia! En tiedä mitä tänään keksis, pitäis käydä koululla valitsemassa kursseja mutta siirrän sen huomiseen hehe. Voisin käydä solariumissa, oon nimittäin aika kalpea naamasta tän flunssan jälkeen.. Anyway, tässä pari aamusta:

Meikun sairaala on tosi makeen näkönen mielestäni, sen takia tämä kuva.. 

Auuuts ! Mulle laitettiin jotain varjoa joten olin siinä magneettikuvaus laitteessa ja vielä neula käsivarressa joka ruiskutti jääkylmää (tuntui jääkylmältä) nestettä. Tosi epämukavaa :(

1 kommentti: