keskiviikko 24. elokuuta 2011

Tee se itse :)

Oon niin hemmottelun tarpeessa.You have no idea! On ollut viimeisten päivien aikana niin rankkaa.. Oon mm. syönyt ja kattonut telkkaria. Voitteko kuvitella miten hirveetä mulla on ollut!? Noeei hehe.. Mutta oikeasti tarvitsen päivän vähän hemmotellakseen itseäni. Tunnen itseni elottomaksi (kuin kaikissa loréal mainoksissa) joten tänään tuli sopivasti tekstiviesti opettajaltani "Huomisen tunnit peruttu ykkösten päivien takia", wopiedo ! Suck on that ykköset. No, ajattelin kertoa tässä samalla teille miten saan itseni tuntemaan eloisaksi taas:

1. Nuku pitkät ihanat yöunet
2. Syö terveellinen ja tukeva aamiainen (niin että pysyt pirteänä)
3. Käy jumppatunnilla, mieluiten jooga
4. Käy solariumissa (Tiedän riskit, mutta mikään ei piristä yhtä paljon kuin 20 minuuttia UV-valossa, sen jälkeen iho tuntuu pehmeämmältä ja tuoksuu hyvälle)
5. Shoppaa irti Stockmannin daily cosmetic osastolla. (Jos hiuksesi ovat siinä kunnossa että ne tarvitsevat nopeasti jotain piristystä osta paketti vaalennusraitoja (blondeille), paketti jotain kivaa uutta sävyä (bruneteille) siitä saa kivan uutuudenviehätyksen)
6. Käy pitkässä suihkussa (sheivaa, tee jalka,kasvo ja hiushoito)
7. Manikyyrit + pedikyyrit
8. Hiero itsesi johonkin ihanaan uuteen bodylotioniin joka tuoksuu hyvälle
9. Nuku !

Lupaan että seuraavana aamuna kun katsot peiliin tunnet olevasi kuin uusi ihminen! Ja jos on aikaa niin ennen koko tätä rumbaa siivoa kunnolla huoneesi/kämppäsi/talosi niin tuntuu vielä kivemmalta herätä :) Huomenna aion käydä läpi koko ton listan, ja yritän tehdä siitä kivan postauksen jossa olisi paljon kuvia.


Kesä 2010 

3 kommenttia:

  1. mikä sun oikee hiusten väri on vai ootko noin blondi? ja värjäätkö hiuksii, jos niin kampaajal vai kotona? ootko laittanu raitoi ite jos nii mikä sävy? :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on oikeasti sellaset maantienväriset hiukset, oon värjännyt hiuksia siitä asti kun olin ala-asteella. Ihan kamalaa, tiedän! Kadun sitä niin paljon. Oon värjännyt kotona ja kampaajalla useita kertoja. Mulla on ollut kaikki hiustenvärit mitä voi ajatella, jopa pinkit oli jossain vaiheessa.. haha! Nyt viimeksi laitoin vain tyviraitoja hiuksiin niin että tyvikasvu ei näyttäisi niin hirveältä :)

    VastaaPoista
  3. http://25.media.tumblr.com/tumblr_lqeq9jg7021qfk5vjo1_500.jpg näytät ihan tolta mallilta!!

    VastaaPoista